OZE Biomar oficjalnym partnerem Kanału Sportowego

Kanał Sportowy, czyli wspólny projekt Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego, od marca 2021 r. działa pod patronatem OZE Biomar. Do sportowego ducha dodajemy teraz energię z odnawialnych źródeł. Trzymając się nomenklatury sportowej tę kooperację można śmiało nazwać transferem roku!

Kanał Sportowy partnerem Biomaru


Wyniki godne mistrzów

Partnerzy łączą swoje siły dokładnie rok po debiucie Kanału Sportowego na platformie YouTube. Od tego czasu Kanał Sportowy zanotował już ponad 400 tysięcy subskrypcji. Czwórka czołowych polskich dziennikarzy sportowych przez zaledwie kilka miesięcy zyskała rzesze fanów i obserwujących, a ich kanał stał się jednym z ważniejszych graczy na rynku mediów sportowych w kraju.

Programy przygotowane przez redakcję Kanału Sportowyego mają po kilkaset tysięcy wyświetleń, a pojawiają się w nich nie tylko najlepsi polscy sportowcy, lecz także ludzie kultury, dziennikarze czy gwiazdy muzyki.

OZE Biomar - jeden z liderów na rynku odnawialnych źródeł energii - od ponad 10 lat nieprzerwanie buduje swoją markę i poszerza portfolio usług. Mamy na koncie kilka tysięcy zamontowanych instalacji fotowoltaicznych w całej Europie, a liczba naszych zadowolonych klientów rośnie z roku na rok wraz ze wzrostem popularności instalacji fotowoltaicznych w Polsce.



Fotowoltaika na czele stawki

Ostatnie lata to istny boom na rynku odnawialnych źródeł energii. Według najnowszych danych Agencji Rynku Energii moc zainstalowana fotowoltaiki w Polsce wynosi ponad 3,9 GW. Tylko w minionym roku prosumenci zainstalowali blisko 2 GW. Obecnie ilość mikroinstalacji fotowoltaicznych w Polsce szacuje się na ponad 400 000!

Na tę sytuację składa się przynajmniej kilka czynników. Jak zauważa Prezes Zarządu OZE Biomar, Bartłomiej Żebrowski:

- Świadomość konsumencka dotycząca OZE w Polsce wzrasta. Klienci indywidualni coraz częściej już na etapie projektowania domu planują instalację paneli fotowoltaicznych, łącząc je dodatkowo z pompami ciepła, które oferujemy już od kilku miesięcy. Dobra koniunktura na rynku napędzana była w 2020 r. przede wszystkim rządowym programem „Mój Prąd”. Podtrzymanie dotacji w 2021, a także obecna sytuacja na rynku energetyki wskazuje jasno, że kolejne lata będą należały do OZE, ze szczególnym wskazaniem na fotowoltaikę. Dlatego warto już teraz zainwestować w taką instalację: bez względu na to czy jest się klientem indywidualnym czy przedsiębiorcą - tłumaczy.

Oprócz wspomnianego programu „Mój Prąd” a także innych dotacji: regionalnych czy ogólnopolskich, jak choćby „Czyste Powietrze” rozwój branży fotowoltaicznej w minionym roku ma też inne źródła. „Moda na fotowoltaikę” wiąże się ze wzrostem społecznej świadomości, stanem środowiska, ograniczeniami w emisji CO2, czy wreszcie ciągłymi podwyżkami cen prądu, który z roku na rok stał się droższy. Wszystko to sprawia, że fotowoltaika to rozwiązanie korzystne zarówno dla środowiska, jak i… kieszeni inwestora.

Skład sezonu

Sytuacja, w której profesjonaliści i pasjonaci z dwóch pozornie różnych światów łączą siły we wspólnym przedsięwzięciu pokazuje, że nawet pozornie odległe branże mogą działać zespołowo. Dla Kanału Sportowego partner z obszaru odnawialnych źródeł energii, która nie jest stricte związana ze sportem, ani z kulturą kibicowską to również nowa przestrzeń eksploracji i rozwoju.

W ramach kooperacji partnerzy przygotują nowy program, który zostanie zaprezentowany wiosną 2021 roku i pokaże m.in. jedną z gałęzi działalności OZE Biomar, czyli elektromobilność. Oczywiście nie zabraknie w nim elektryzujących rozmów o sporcie.

- Bardzo cieszymy się na tę współpracę. Górnolotnie rzecz ujmując, to co robi OZE Biomar ma przed sobą świetlaną przyszłość, bo w tym kierunku zmierza świat. A i my, mam nadzieję, jesteśmy wyznacznikiem nowych trendów w dziennikarstwie. Razem mamy moc i możemy więcej! - mówi Tomasz Smokowski, współtwórca Kanału Sportowego.

Do zobaczenia w produkcjach Kanału Sportowego i oddajemy głos do studia!

oze-biomar-kanal-sportowy